Milyen paraméter szükséges a nyilvános töltőberendezések alkalmasságának igazolásához?

Milyen paraméter szükséges a nyilvános töltőberendezések alkalmasságának igazolásához?
2019.12.18.

Manapság egyre több szállítással foglalkozó cég szeretne a különböző fuvarfeladatok elvégzéséhez elektromos járműveket használni. Ennek egyrészt anyagi okai vannak, hiszen sokkal költséghatékonyabb fenntartani az elektromos járműveket, másrészt az érintett cégek szeretnének áttérni a környezettudatos működésre.

Ezekhez az autókhoz, szállítójárművekhez nyilvános töltőberendezésekre van szükség. Sajnos itthon még nagyon gyerekcipőben jár az nyilvános töltőberendezések üzemeltetéséhez kapcsolódó tevékenység, pedig a 243/2019. (X. 22.) Kormányrendeletben már meghatározták a nyilvános töltőberendezések alkalmasságának igazolásához szükséges paramétereket.

Ahhoz, hogy egy vállalkozó igazolhassa a nyilvános töltőberendezések alkalmasságát, jó pár adat nélkülözhetetlen az ügyintézés elindításához. Az elektromos töltőpontok számára, típusára, teljesítményükre, az elektromos töltőberendezések csatlakozóinak típusára, darabszámára mindenképp szükség lesz az igazolás elkészítéséhez. Az elektromos töltőpontok többek között váltakozó áramú töltésre képesek, normál teljesítményűek és a töltőponton legalább egy, az EN 62196-2 szabvány szerinti 2. típusú csatlakozóaljzat található. Ezen kívül a nyilvános töltőberendezések alkalmazásának igazolásához nyilatkozni kell az elektromobilitás szolgáltató személyéről, üzemeltetés helyéről, a nyilvános töltőberendezések működtetéséhez szükséges csatlakozási teljesítményről is. A kérelem benyújtásához a biztonsági előírásoknak megfelelő akkumulátorok számát, típusát is szükséges feltüntetni a dokumentumban.  

A nyilvános töltőberendezés abban az esetben mondható alkalmasnak, ha a felhasználók azonosítására szolgáló rendszerrel és távoli elérést biztosító adatkommunikációs modullal is rendelkezik.

 

Mivel bérszámfejtéskor, egyéb szolgáltatásaink igénybevétele során gyakran felmerül a nyilvános töltőberendezések alkalmasságával kapcsolatos igazolás, igyekszünk ebben is segítséget nyújtani. Amennyiben kérdései lennének a témával kapcsolatban vagy bővebb információkat szeretne megtudni, esetleg a bérszámfejtésben is segítségünket kérné, keressen bennünket bizalommal elérhetőségeinken!

 

Vissza

GYAKORI KÉRDÉS

Hol találkozhatunk veled?

Személy szerint velem több szakmai rendezvényen is találkozhatok, mivel rendszeresen részvevői vagyunk, továbbá a FUVINFO Iroda által szervezett Árufuvarozói alapképzés, továbbképzés során találkozhatnak velem a tanfolyam keretein belül.

Vállalnak-e más típusú bérszámfejtést is?

Természetesen vállalunk, tisztában vagyunk vele, hogy nem minden munkavállaló tartozik az AETR jogszabály hatálya alá. Részünkről ez egy plusz tudás, hogy tudjuk kezelni az ágazati törvény alapján alkalmazott munkavállalók számfejtését is. Ismerjük az ágazati törvényt, tisztában vagyunk a tachográf adatok jelzéseivel, a vezetési és pihenőidő fogalmával. Rendelkezünk több szolgáltató GPS-rendszerével.  

Könyvelés, bérszámfejtés kiszervezésének előnyei

A könyvelési és bérszámfejtési feladatoknak a kiszervezését azoknak ajánljuk, akik költséghatékonyságot szeretnének elérni az adminisztráció területén. Szeretnének folyamatos szakmai támogatást és tanácsadást kapni jogszabályi változásokról. Szeretnének olyan könyvelővel, bérszámfejtővel dolgozni  aki ismeri a szállítmányozási ágazat szabályait.


 

Milyen előnnyel jár számomra ha kiszervezem a könyvelést, bérszámfejtést?

A kiszervezett tevékenység során nem kell  informatikai beruházásokat erőforrásokat, eszközöket, birtokolnia a vállalatnak, amiket abban az esetben kellene ha saját maga végezné a könyvelési, bérszámfejtési feladatokat. Ez által elkerülhető az adott tevékenységgel kapcsolatos felesleges tőkelekötés, így a vállalat likviditása fokozódik.

Minden dokumentumot elkészítettek?

Igen, bérszámfejtés teljes cégre kiterjedően. Napi kapcsolatban állunk az általunk bérszámfejtett vállalkozások munkavállalóival, és válaszolunk azokra a kérdésekre, amelyeket felénk intéznek. A leggyakoribb kérdések a személyi jövedelemadóval, nyugdíjjal, gyermekellátásokkal, munkáltatói igazolásokkal és végrehajtói letiltással kapcsolatosak, amelyeket meg is válaszolunk, így könnyítve a helyzetüket.

Hogyan történik a szolgáltató váltás?

Alapesetben felkeressük leendő partnereinket és átbeszéljük a legfontosabb kérdéseket, tájékozódunk a rendelkezésükre álló GPS és egyéb szoftveres rendszerekről. Megbeszéljük az alkalmazottak jelenlegi munkaidejét, tachográf adatok alapján.

Nemzetközibe járnak a kamionjaink be tudjátok jelenteni?

Számunkra nem okoz gondot sem a magyarországi sem egyéb tagországokba való munkavállalói bejelentés sem.

Nekünk német bérlapra van szükségünk, tudnak ilyet adni nekünk?

 

Természetesen és nem csak német nyelven, hanem angol nyelven is elkészítjük a kívánt bérjegyzéket kérésének megfelelően. 

Aetrbérszámfejtés

Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.

 

Kapcsolat

+36-30-308-7506

infoberszamfejtes (kukac) gmail.com