Induló vállalkozás? A bér és TB ügyintézést bízza ránk!

Induló vállalkozás? A bér és TB ügyintézést bízza ránk!
2019.08.08.

Nagyon sok kezdő vállalkozónak jelent nehézséget átlátni a bér és TB rendszert.

Természetesen megpróbálnak utánanézni a legfontosabb tudnivalóknak, azonban az ügyintézés folyamata olyannyira összetett, hogy jobb, ha a vezetőség, tapasztalat híján, inkább gyakorlott szakemberre bízza ezt a feladatot. Ha az Ön vállalkozása is nemrég alakult, és profi szakembert keres a bér és TB ügyintézéshez, ne kutasson tovább, ugyanis jó helyen jár!

 

bér és TB ügyintézésben több éves tapasztalattal rendelkezünk, és folyamatosan követjük az ezzel kapcsolatos változásokat. Mi tudjuk, hogy az ügyintézés során pontosan mire kell odafigyelni, így elkerülheti a büntetéseket, ennek köszönhetően vállalkozása zökkenőmentesen indulhat el. A bér és TB ügyintézéskor figyelmeztetjük a határidőkre, és rendszeresen biztosítjuk a rendszerrel kapcsolatos naprakész információkat.

 

Profikkal sokkal egyszerűbb lesz a bér és TB ügyintézés! Ha felkeltettük érdeklődését, és igénybe venné ezzel kapcsolatban ügyfélközpontú szolgáltatásunkat, keressen bennünket bizalommal elérhetőségeinken!

Vissza

GYAKORI KÉRDÉS

Milyen formában jutnak el a bérlapok a munkavállalókhoz?

A bérszámfejtést követően a Ön kérésének megfelelően hagyományos papír alapon borítékban, (vagy anélkül) illetve Pdf. formátumba a cég részére küldve, vagy közvetlenül a munkavállaló saját e-mail címére jelszóval védet elektronikus formában, mellékeljük a jelenléti íveket, amely a tachográf kártya adatai alapján, a jogszabálynak megfelelően mutatja a vezetési és pihenőidőt, illetve kérés alapján a kért küldési formában a bérlapokat.

Igen, bérszámfejtés teljes cégre kiterjedően. Napi kapcsolatban állunk az általunk bérszámfejtett vállalkozások munkavállalóival, és válaszolunk azokra a kérdésekre, amelyeket felénk intéznek. A leggyakoribb kérdések a személyi jövedelemadóval, nyugdíjjal, gyermekellátásokkal, munkáltatói igazolásokkal és végrehajtói letiltással kapcsolatosak, amelyeket meg is válaszolunk, így könnyítve a helyzetüket.

Természetesen vállalunk, tisztában vagyunk vele, hogy nem minden munkavállaló tartozik az AETR jogszabály hatálya alá. Részünkről ez egy plusz tudás, hogy tudjuk kezelni az ágazati törvény alapján alkalmazott munkavállalók számfejtését is. Ismerjük az ágazati törvényt, tisztában vagyunk a tachográf adatok jelzéseivel, a vezetési és pihenőidő fogalmával. Rendelkezünk több szolgáltató GPS-rendszerével.  

A kiszervezett tevékenység során nem kell  informatikai beruházásokat erőforrásokat, eszközöket, birtokolnia a vállalatnak, amiket abban az esetben kellene ha saját maga végezné a könyvelési, bérszámfejtési feladatokat. Ez által elkerülhető az adott tevékenységgel kapcsolatos felesleges tőkelekötés, így a vállalat likviditása fokozódik.

Számunkra nem okoz gondot sem a magyarországi sem egyéb tagországokba való munkavállalói bejelentés sem.

A könyvelési és bérszámfejtési feladatoknak a kiszervezését azoknak ajánljuk, akik költséghatékonyságot szeretnének elérni az adminisztráció területén. Szeretnének folyamatos szakmai támogatást és tanácsadást kapni jogszabályi változásokról. Szeretnének olyan könyvelővel, bérszámfejtővel dolgozni  aki ismeri a szállítmányozási ágazat szabályait.


 

Sajnos a félelmeden nem tudunk segíteni, ha te nem érzed magad elég "erősnek és talpraesettnek", hogy saját céged, vállalkozásod legyen, mi nem fogjuk azt mondani neked, hogy legyen, de ha meghoztad a döntésed és belevágsz a saját céged megalapításában, könyvelőirodánk garantálja, hogy teljes mellszélességgel vállalkozásod érdekeit fogjuk szem előtt tartani és segítünk az elindulásban.

 

Természetesen és nem csak német nyelven, hanem angol nyelven is elkészítjük a kívánt bérjegyzéket kérésének megfelelően. 

Aetrbérszámfejtés

Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.

 

Kapcsolat

+36-30-308-7506

infoberszamfejtes (kukac) gmail.com