Induló vállalkozás? A bér és TB ügyintézést bízza ránk!

Induló vállalkozás? A bér és TB ügyintézést bízza ránk!
2019.08.08.

Nagyon sok kezdő vállalkozónak jelent nehézséget átlátni a bér és TB rendszert.

Természetesen megpróbálnak utánanézni a legfontosabb tudnivalóknak, azonban az ügyintézés folyamata olyannyira összetett, hogy jobb, ha a vezetőség, tapasztalat híján, inkább gyakorlott szakemberre bízza ezt a feladatot. Ha az Ön vállalkozása is nemrég alakult, és profi szakembert keres a bér és TB ügyintézéshez, ne kutasson tovább, ugyanis jó helyen jár!

 

bér és TB ügyintézésben több éves tapasztalattal rendelkezünk, és folyamatosan követjük az ezzel kapcsolatos változásokat. Mi tudjuk, hogy az ügyintézés során pontosan mire kell odafigyelni, így elkerülheti a büntetéseket, ennek köszönhetően vállalkozása zökkenőmentesen indulhat el. A bér és TB ügyintézéskor figyelmeztetjük a határidőkre, és rendszeresen biztosítjuk a rendszerrel kapcsolatos naprakész információkat.

 

Profikkal sokkal egyszerűbb lesz a bér és TB ügyintézés! Ha felkeltettük érdeklődését, és igénybe venné ezzel kapcsolatban ügyfélközpontú szolgáltatásunkat, keressen bennünket bizalommal elérhetőségeinken!

Vissza

GYAKORI KÉRDÉS

Hogyan történik a szolgáltató váltás?

Alapesetben felkeressük leendő partnereinket és átbeszéljük a legfontosabb kérdéseket, tájékozódunk a rendelkezésükre álló GPS és egyéb szoftveres rendszerekről. Megbeszéljük az alkalmazottak jelenlegi munkaidejét, tachográf adatok alapján.

Igen, bérszámfejtés teljes cégre kiterjedően. Napi kapcsolatban állunk az általunk bérszámfejtett vállalkozások munkavállalóival, és válaszolunk azokra a kérdésekre, amelyeket felénk intéznek. A leggyakoribb kérdések a személyi jövedelemadóval, nyugdíjjal, gyermekellátásokkal, munkáltatói igazolásokkal és végrehajtói letiltással kapcsolatosak, amelyeket meg is válaszolunk, így könnyítve a helyzetüket.

Sajnos a félelmeden nem tudunk segíteni, ha te nem érzed magad elég "erősnek és talpraesettnek", hogy saját céged, vállalkozásod legyen, mi nem fogjuk azt mondani neked, hogy legyen, de ha meghoztad a döntésed és belevágsz a saját céged megalapításában, könyvelőirodánk garantálja, hogy teljes mellszélességgel vállalkozásod érdekeit fogjuk szem előtt tartani és segítünk az elindulásban.

 

Természetesen és nem csak német nyelven, hanem angol nyelven is elkészítjük a kívánt bérjegyzéket kérésének megfelelően. 

Igyekszünk a legkevesebb adatott bekérni cégétől, és amennyiben rendelkezik megfelelő informatikai háttérrel még kevesebb gondja lesz az adatok megküldésével.

A kiszervezett tevékenység során nem kell  informatikai beruházásokat erőforrásokat, eszközöket, birtokolnia a vállalatnak, amiket abban az esetben kellene ha saját maga végezné a könyvelési, bérszámfejtési feladatokat. Ez által elkerülhető az adott tevékenységgel kapcsolatos felesleges tőkelekötés, így a vállalat likviditása fokozódik.

A könyvelési és bérszámfejtési feladatoknak a kiszervezését azoknak ajánljuk, akik költséghatékonyságot szeretnének elérni az adminisztráció területén. Szeretnének folyamatos szakmai támogatást és tanácsadást kapni jogszabályi változásokról. Szeretnének olyan könyvelővel, bérszámfejtővel dolgozni  aki ismeri a szállítmányozási ágazat szabályait.


 

Személy szerint velem több szakmai rendezvényen is találkozhatok, mivel rendszeresen részvevői vagyunk, továbbá a FUVINFO Iroda által szervezett Árufuvarozói alapképzés, továbbképzés során találkozhatnak velem a tanfolyam keretein belül.

Aetrbérszámfejtés

Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.

 

Kapcsolat

+36-30-308-7506

infoberszamfejtes (kukac) gmail.com