Bérszámfejtés fuvarozó cégek részére is!

Bérszámfejtés fuvarozó cégek részére is!
2020.02.03.

A bérszámfejtés kiszervezése attól a kevés kivételtől eltekintve, amikor egy cégnél csak egy-két alkalmazott van, szinte biztosan megéri. Mivel számtalan dologra kell odafigyelni, jó, ha ezt egy olyan ember végzi, aki folyamatosan ezzel foglalkozik és napi szinten nyomon követi a változásokat is.

. Ez különösen igaz az olyan cégek esetében, mint például a fuvarozással foglalkozó vállalkozások, vagyis, ahol sok a munkavállaló és a munkarend is teljesen egyéni. 

bérszámfejtés fuvarozó cégek részére egy kicsit speciálisabb, hiszen itt általában változó a munkarend, számolni kell a pihenőidőkkel, gyakran előfordulnak túlórák és persze ugyanúgy számon kell tartani a szabadságokat, betegszabadságokat. A bérszámfejtés során elengedhetetlen a pontosság, mert akár egy kis hibának is súlyos bírság lehet a következménye.

Amennyiben szeretnéd fuvarozó céged bérszámfejtését szakértőkre bízni, a legjobb helyen jársz, ugyanis szakembereink nagy tapasztalattal rendelkeznek ezen a téren. Vedd fel velünk a kapcsolatot, és érdeklődj bátran a részletekről! 

 

Vissza

GYAKORI KÉRDÉS

Hol találkozhatunk veled?

Személy szerint velem több szakmai rendezvényen is találkozhatok, mivel rendszeresen részvevői vagyunk, továbbá a FUVINFO Iroda által szervezett Árufuvarozói alapképzés, továbbképzés során találkozhatnak velem a tanfolyam keretein belül.

A bérszámfejtést követően a Ön kérésének megfelelően hagyományos papír alapon borítékban, (vagy anélkül) illetve Pdf. formátumba a cég részére küldve, vagy közvetlenül a munkavállaló saját e-mail címére jelszóval védet elektronikus formában, mellékeljük a jelenléti íveket, amely a tachográf kártya adatai alapján, a jogszabálynak megfelelően mutatja a vezetési és pihenőidőt, illetve kérés alapján a kért küldési formában a bérlapokat.

Számunkra nem okoz gondot sem a magyarországi sem egyéb tagországokba való munkavállalói bejelentés sem.

Igyekszünk a legkevesebb adatott bekérni cégétől, és amennyiben rendelkezik megfelelő informatikai háttérrel még kevesebb gondja lesz az adatok megküldésével.

Alapesetben felkeressük leendő partnereinket és átbeszéljük a legfontosabb kérdéseket, tájékozódunk a rendelkezésükre álló GPS és egyéb szoftveres rendszerekről. Megbeszéljük az alkalmazottak jelenlegi munkaidejét, tachográf adatok alapján.

A kiszervezett tevékenység során nem kell  informatikai beruházásokat erőforrásokat, eszközöket, birtokolnia a vállalatnak, amiket abban az esetben kellene ha saját maga végezné a könyvelési, bérszámfejtési feladatokat. Ez által elkerülhető az adott tevékenységgel kapcsolatos felesleges tőkelekötés, így a vállalat likviditása fokozódik.

Természetesen vállalunk, tisztában vagyunk vele, hogy nem minden munkavállaló tartozik az AETR jogszabály hatálya alá. Részünkről ez egy plusz tudás, hogy tudjuk kezelni az ágazati törvény alapján alkalmazott munkavállalók számfejtését is. Ismerjük az ágazati törvényt, tisztában vagyunk a tachográf adatok jelzéseivel, a vezetési és pihenőidő fogalmával. Rendelkezünk több szolgáltató GPS-rendszerével.  

Sajnos a félelmeden nem tudunk segíteni, ha te nem érzed magad elég "erősnek és talpraesettnek", hogy saját céged, vállalkozásod legyen, mi nem fogjuk azt mondani neked, hogy legyen, de ha meghoztad a döntésed és belevágsz a saját céged megalapításában, könyvelőirodánk garantálja, hogy teljes mellszélességgel vállalkozásod érdekeit fogjuk szem előtt tartani és segítünk az elindulásban.

Aetrbérszámfejtés

Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.

 

Kapcsolat

+36-30-308-7506

infoberszamfejtes (kukac) gmail.com