A Széchenyi Pihenő Kártya felhasználásának veszélyhelyzettel kapcsolatos szabályai

A Széchenyi Pihenő Kártya felhasználásának veszélyhelyzettel kapcsolatos szabályai
2020.04.02.

A Széchenyi Pihenő Kártya felhasználásának szabályai a jelenlegi, a koronavírus miatti veszélyhelyzet okán megváltoztak – az alábbiakban röviden ismertetjük a változásokat.

Magyarország kormánya elrendelte, hogy a koronavírus miatti veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig a Széchenyi Pihenő Kártyákra juttatásként átutalt, fel nem használt pénzösszeg erejéig és annak terhére a pénzforgalmi szolgáltató a munkavállalóval szemben díjat nem számíthat fel. Ugyanennek a pénzforgalmi szolgáltatónak a veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napon belül pedig tájékoztatnia kell a kártyabirtokost arról, hogy milyen mértékű díjat számít fel a későbbiekben a fel nem használt pénzre. Ez a rendelet a  veszélyhelyzet megszűnéséig marad életben.

Dióhéjban ennyi lenne a Széchenyi Pihenő Kártya felhasználásának szabályváltozása, és azért tartottuk fontosnak a megemlítését, mert érinti a könyvelést is. Amennyiben szeretne többet is megtudni a témáról, vagy kérdése lenne, vegye fel velünk a kapcsolatot megadott elérhetőségeink egyikén!

 

Vissza

GYAKORI KÉRDÉS

Nekünk német bérlapra van szükségünk, tudnak ilyet adni nekünk?

 

Természetesen és nem csak német nyelven, hanem angol nyelven is elkészítjük a kívánt bérjegyzéket kérésének megfelelően. 

A kiszervezett tevékenység során nem kell  informatikai beruházásokat erőforrásokat, eszközöket, birtokolnia a vállalatnak, amiket abban az esetben kellene ha saját maga végezné a könyvelési, bérszámfejtési feladatokat. Ez által elkerülhető az adott tevékenységgel kapcsolatos felesleges tőkelekötés, így a vállalat likviditása fokozódik.

Sajnos a félelmeden nem tudunk segíteni, ha te nem érzed magad elég "erősnek és talpraesettnek", hogy saját céged, vállalkozásod legyen, mi nem fogjuk azt mondani neked, hogy legyen, de ha meghoztad a döntésed és belevágsz a saját céged megalapításában, könyvelőirodánk garantálja, hogy teljes mellszélességgel vállalkozásod érdekeit fogjuk szem előtt tartani és segítünk az elindulásban.

Igen, bérszámfejtés teljes cégre kiterjedően. Napi kapcsolatban állunk az általunk bérszámfejtett vállalkozások munkavállalóival, és válaszolunk azokra a kérdésekre, amelyeket felénk intéznek. A leggyakoribb kérdések a személyi jövedelemadóval, nyugdíjjal, gyermekellátásokkal, munkáltatói igazolásokkal és végrehajtói letiltással kapcsolatosak, amelyeket meg is válaszolunk, így könnyítve a helyzetüket.

Személy szerint velem több szakmai rendezvényen is találkozhatok, mivel rendszeresen részvevői vagyunk, továbbá a FUVINFO Iroda által szervezett Árufuvarozói alapképzés, továbbképzés során találkozhatnak velem a tanfolyam keretein belül.

Alapesetben felkeressük leendő partnereinket és átbeszéljük a legfontosabb kérdéseket, tájékozódunk a rendelkezésükre álló GPS és egyéb szoftveres rendszerekről. Megbeszéljük az alkalmazottak jelenlegi munkaidejét, tachográf adatok alapján.

A könyvelési és bérszámfejtési feladatoknak a kiszervezését azoknak ajánljuk, akik költséghatékonyságot szeretnének elérni az adminisztráció területén. Szeretnének folyamatos szakmai támogatást és tanácsadást kapni jogszabályi változásokról. Szeretnének olyan könyvelővel, bérszámfejtővel dolgozni  aki ismeri a szállítmányozási ágazat szabályait.


 

Természetesen vállalunk, tisztában vagyunk vele, hogy nem minden munkavállaló tartozik az AETR jogszabály hatálya alá. Részünkről ez egy plusz tudás, hogy tudjuk kezelni az ágazati törvény alapján alkalmazott munkavállalók számfejtését is. Ismerjük az ágazati törvényt, tisztában vagyunk a tachográf adatok jelzéseivel, a vezetési és pihenőidő fogalmával. Rendelkezünk több szolgáltató GPS-rendszerével.  

Aetrbérszámfejtés

Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.

 

Kapcsolat

+36-30-308-7506

infoberszamfejtes (kukac) gmail.com