A Széchenyi Pihenő Kártya felhasználásának veszélyhelyzettel kapcsolatos szabályai

A Széchenyi Pihenő Kártya felhasználásának veszélyhelyzettel kapcsolatos szabályai
2020.04.02.

A Széchenyi Pihenő Kártya felhasználásának szabályai a jelenlegi, a koronavírus miatti veszélyhelyzet okán megváltoztak – az alábbiakban röviden ismertetjük a változásokat.

Magyarország kormánya elrendelte, hogy a koronavírus miatti veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig a Széchenyi Pihenő Kártyákra juttatásként átutalt, fel nem használt pénzösszeg erejéig és annak terhére a pénzforgalmi szolgáltató a munkavállalóval szemben díjat nem számíthat fel. Ugyanennek a pénzforgalmi szolgáltatónak a veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napon belül pedig tájékoztatnia kell a kártyabirtokost arról, hogy milyen mértékű díjat számít fel a későbbiekben a fel nem használt pénzre. Ez a rendelet a  veszélyhelyzet megszűnéséig marad életben.

Dióhéjban ennyi lenne a Széchenyi Pihenő Kártya felhasználásának szabályváltozása, és azért tartottuk fontosnak a megemlítését, mert érinti a könyvelést is. Amennyiben szeretne többet is megtudni a témáról, vagy kérdése lenne, vegye fel velünk a kapcsolatot megadott elérhetőségeink egyikén!

 

Vissza

GYAKORI KÉRDÉS

Milyen formában jutnak el a bérlapok a munkavállalókhoz?

A bérszámfejtést követően a Ön kérésének megfelelően hagyományos papír alapon borítékban, (vagy anélkül) illetve Pdf. formátumba a cég részére küldve, vagy közvetlenül a munkavállaló saját e-mail címére jelszóval védet elektronikus formában, mellékeljük a jelenléti íveket, amely a tachográf kártya adatai alapján, a jogszabálynak megfelelően mutatja a vezetési és pihenőidőt, illetve kérés alapján a kért küldési formában a bérlapokat.

Alapesetben felkeressük leendő partnereinket és átbeszéljük a legfontosabb kérdéseket, tájékozódunk a rendelkezésükre álló GPS és egyéb szoftveres rendszerekről. Megbeszéljük az alkalmazottak jelenlegi munkaidejét, tachográf adatok alapján.

Igyekszünk a legkevesebb adatott bekérni cégétől, és amennyiben rendelkezik megfelelő informatikai háttérrel még kevesebb gondja lesz az adatok megküldésével.

A kiszervezett tevékenység során nem kell  informatikai beruházásokat erőforrásokat, eszközöket, birtokolnia a vállalatnak, amiket abban az esetben kellene ha saját maga végezné a könyvelési, bérszámfejtési feladatokat. Ez által elkerülhető az adott tevékenységgel kapcsolatos felesleges tőkelekötés, így a vállalat likviditása fokozódik.

Sajnos a félelmeden nem tudunk segíteni, ha te nem érzed magad elég "erősnek és talpraesettnek", hogy saját céged, vállalkozásod legyen, mi nem fogjuk azt mondani neked, hogy legyen, de ha meghoztad a döntésed és belevágsz a saját céged megalapításában, könyvelőirodánk garantálja, hogy teljes mellszélességgel vállalkozásod érdekeit fogjuk szem előtt tartani és segítünk az elindulásban.

Személy szerint velem több szakmai rendezvényen is találkozhatok, mivel rendszeresen részvevői vagyunk, továbbá a FUVINFO Iroda által szervezett Árufuvarozói alapképzés, továbbképzés során találkozhatnak velem a tanfolyam keretein belül.

Számunkra nem okoz gondot sem a magyarországi sem egyéb tagországokba való munkavállalói bejelentés sem.

 

Természetesen és nem csak német nyelven, hanem angol nyelven is elkészítjük a kívánt bérjegyzéket kérésének megfelelően. 

Aetrbérszámfejtés

Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.

 

Kapcsolat

+36-30-308-7506

infoberszamfejtes (kukac) gmail.com