Online együttműködés: könyvelés és bérszámfejtés személyes találkozó nélkül

Online együttműködés: könyvelés és bérszámfejtés személyes találkozó nélkül
2020.04.28.

A jelenlegi helyzetben, amikor mindenkinek az a legjobb, ha nem találkozik személyesen még a távolabb élő rokonaival sem, csupán a saját háztartásában élőkkel, az online ügyintézés a lehető leghasznosabb dolog, ami csak létezhet.

könyvelés és a bérszámfejtés szerencsére intézhető az interneten keresztül, hiszen alapvetően adatok küldéséről és fogadásáról szól, ha nem vesszük figyelembe a háttérmunkát, de ez is személyes érintkezés nélkül történik.

Az online együttműködés tehát cégünkkel is megoldható, mégpedig az alábbiak szerint.

Önnek csupán annyi a teendője, hogy minden hónap végén elküldi számunkra a könyveléshez és bérszámfejtéshez szükséges adatokat, amit bármilyen módon megtehet, de ha már online az együttműködés, akkor érdemes e-mailben küldenie, vagy az általunk biztosított, zárt csatornán.

Természetesen az sem jelent problémát, ha az Ön cégének rendszere zárt, mert akár távoli asztali kapcsolat segítségével abban is tudunk dolgozni.

könyveléshez, illetve a bérszámfejtéshez szükséges adatok megküldése után, az Ön kívánságai alapján elvégezzük a ránk bízott feladatokat, majd elküldjük az Ön által megadott e-mail címre a bérjegyzékeket, és – amennyiben igényli – a jóváhagyásuk után a banki átutalásokat és a havi bevallásokat is ránk bízhatja.

Teljes egészében nyugodt lehet cége adatainak biztonsága felől is, mivel számunkra fontos a diszkréció, hiszen ez határozza meg a munkánkat. Illetékteleneknek nem adunk ki semmilyen adatot, és természetesen a szakmai kérdéseire adott tanácsainkat sem osztjuk meg másokkal.

Amennyiben szeretné a könyvelést és a bérszámfejtést online együttműködéssel megoldani, cégünk a tökéletes megoldás! Így biztonságban tudhatja az Ön és családja egészségét, ráadásul megkönnyítheti a munkavégzést is, hiszen nem szükséges személyes találkozókon részt vennie a könyvelési és bérszámfejtési feladatok ellátásához.

Ha igénybe venné szolgáltatásainkat, vagy kérdése lenne az keressen fel bennünket megadott elérhetőségeink egyikén!

 

Vissza

GYAKORI KÉRDÉS

Hogyan történik a szolgáltató váltás?

Alapesetben felkeressük leendő partnereinket és átbeszéljük a legfontosabb kérdéseket, tájékozódunk a rendelkezésükre álló GPS és egyéb szoftveres rendszerekről. Megbeszéljük az alkalmazottak jelenlegi munkaidejét, tachográf adatok alapján.

Igen, bérszámfejtés teljes cégre kiterjedően. Napi kapcsolatban állunk az általunk bérszámfejtett vállalkozások munkavállalóival, és válaszolunk azokra a kérdésekre, amelyeket felénk intéznek. A leggyakoribb kérdések a személyi jövedelemadóval, nyugdíjjal, gyermekellátásokkal, munkáltatói igazolásokkal és végrehajtói letiltással kapcsolatosak, amelyeket meg is válaszolunk, így könnyítve a helyzetüket.

A bérszámfejtést követően a Ön kérésének megfelelően hagyományos papír alapon borítékban, (vagy anélkül) illetve Pdf. formátumba a cég részére küldve, vagy közvetlenül a munkavállaló saját e-mail címére jelszóval védet elektronikus formában, mellékeljük a jelenléti íveket, amely a tachográf kártya adatai alapján, a jogszabálynak megfelelően mutatja a vezetési és pihenőidőt, illetve kérés alapján a kért küldési formában a bérlapokat.

Természetesen vállalunk, tisztában vagyunk vele, hogy nem minden munkavállaló tartozik az AETR jogszabály hatálya alá. Részünkről ez egy plusz tudás, hogy tudjuk kezelni az ágazati törvény alapján alkalmazott munkavállalók számfejtését is. Ismerjük az ágazati törvényt, tisztában vagyunk a tachográf adatok jelzéseivel, a vezetési és pihenőidő fogalmával. Rendelkezünk több szolgáltató GPS-rendszerével.  

 

Természetesen és nem csak német nyelven, hanem angol nyelven is elkészítjük a kívánt bérjegyzéket kérésének megfelelően. 

A kiszervezett tevékenység során nem kell  informatikai beruházásokat erőforrásokat, eszközöket, birtokolnia a vállalatnak, amiket abban az esetben kellene ha saját maga végezné a könyvelési, bérszámfejtési feladatokat. Ez által elkerülhető az adott tevékenységgel kapcsolatos felesleges tőkelekötés, így a vállalat likviditása fokozódik.

Igyekszünk a legkevesebb adatott bekérni cégétől, és amennyiben rendelkezik megfelelő informatikai háttérrel még kevesebb gondja lesz az adatok megküldésével.

A könyvelési és bérszámfejtési feladatoknak a kiszervezését azoknak ajánljuk, akik költséghatékonyságot szeretnének elérni az adminisztráció területén. Szeretnének folyamatos szakmai támogatást és tanácsadást kapni jogszabályi változásokról. Szeretnének olyan könyvelővel, bérszámfejtővel dolgozni  aki ismeri a szállítmányozási ágazat szabályait.


 

Aetrbérszámfejtés

Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.

 

Kapcsolat

+36-30-308-7506

infoberszamfejtes (kukac) gmail.com