Mutatjuk, az országos listát ahol ki lesz helyezve a mérő szenzorok

2017.07.14.

Mutatjuk, az országos listát ahol ki lesz helyezve a mérő szenzorok

Fontos tudni, hogy év végéig Magyarország egyes útjain már élesbe működhetnek a rendszerek.
A mérő szenzorok elsősorban nem az autók sebességét, hanem a súlyát mérik.
A mérés a gépjármű megállítása nélkül is megtörténhet, és a túlsúly miatt bármely jármű tulajdonosát akár 500 ezer forintos bírsággal is sújthatja.

SorszámÚtTelepüléskm szelvény
1.10Neszmély67+843 km sz.
2.1Ács92+710 km sz.
3.1Mosonmagyaróvár165+899 km sz.
4.2Rétság56+096 km sz.
5.4Szolnok101+424 km sz.
6.4Tuzsér333+231 km sz.
7.5Szeged175+355 km sz.
8.6Barcs256+590 km sz.
9.7Letenye227+818 km sz.
10.8Rönök182+228 km sz.
11.12Nagymaros/Kismaros8+324 km sz.
12.13Csém7+873 km sz.
13.14Vámosszabadi6+910 km sz.
14.21Bátonyterenye/Vizslás48+098 km sz.
15.25Ózd75+300 km sz.
16.26Putnok36+887 km sz.
17.33Tiszafüred39+148 km sz.
18.35Tiszaújváros20+445 km sz.
19.37Sátoraljaújhely73+222 km sz.
20.38Tiszanagyfalu21+320 km sz.
21.41Vásárosnamény46+591 km sz.
22.42Biharkeresztes53+280 km sz.
23.43Magyarcsanád45+441 km sz.
24.44Lakitelek29+750 km sz.
25.44Gyula133+495 km sz.
26.47Hódmezővásárhely206+344 km sz. bal pálya
47Hódmezővásárhely206+318 km sz. jobb pálya
27.49Pátyod46+556 km sz.
28.52Dunaföldvár61+168 km sz.
29.53Kisszállás75+863 km sz.
30.55Pörböly112+011 km sz.
31.56Mohács52+902 km sz.
32.58Harkány22+186 km sz.
33.68Csokonyavisonta11+913 km sz.
34.84Kópháza113+522 km sz.
35.86Zalalövő26+683 km sz.
36.89Szombathely/Torony7+005 km sz.
37.150Mosonmagyaróvár4+716 km sz.
38.431Kiszombor0+383 km sz.
39.451Csongrád29+798 km sz.
40.8Márkó58+685 km sz.
41.M85M85 Enese10+644 km sz. bal pálya
M85M85 Enese10+670 km sz. jobb pálya
42.860Szeleste/Ölbő96+008 km sz. bal pálya
860Szeleste/Ölbő95+981 km sz. jobb pálya
43.M1M1 Biatorbágy18+073 km sz. bal pálya
M1M1 Biatorbágy17+543 km sz. jobb pálya
44.M1M1 Tata63+676 km sz. bal pálya
45.M1M1 Bábolna91+686 km sz. jobb pálya
46.M1M1 Bőny104+355 km sz. bal pálya
M1M1 Bőny104+329 km sz. jobb pálya
47.M1M1 Levél163+696 km sz. bal pálya
M1M1 Levél163+670 km sz. jobb pálya
48.M3M3 Mogyoród23+569 km sz. bal pálya
49.M3M3 Mogyoród17+674 km sz. jobb pálya
50.M3M3 Gyöngyöshalász78+195 km sz. bal pálya
51.M3M3 Gyöngyöshalász77+190 km sz. jobb pálya
52.M3M3 Polgár169+112 km sz. bal pálya
53.M3M3 Polgár166+809 km sz. jobb pálya
54.M3M3 Kálmánháza215+104 km sz. bal pálya
55.M3M3 Kálmánháza213+520 km sz. jobb pálya
56.M30M30 Miskolc22+175 km sz. bal pálya
M30M30 Miskolc21+960 km sz. jobb pálya
57.M35M35 Hajdúböszörmény29+828 km sz. bal pálya
M35M35 Hajdúböszörmény29+853 km sz. jobb pálya
58.M43M43 Szeged16+842 km sz. mindkét pálya
59.M7M7 Martonvásár28+283 km sz. jobb pálya
60.M7M7 Polgárdi82+234 km sz. bal pálya
M7M7 Polgárdi82+208 km sz. jobb pálya
61.M7M7 Balatonszárszó127+149 km sz. bal pálya
62.M7M7 Zamárdi110+778 km sz. jobb pálya
63.M7M7 Balatonkeresztúr168+095 km sz. bal pálya
64.M7M7 Balatonkeresztúr166+691 km sz. jobb pálya
65.M7M7 Becsehely224+882 km sz. bal pálya
M7M7 Becsehely224+832 km sz. jobb pálya
66.M8M8 Dunaújváros78+908 km sz. bal pálya
M8M8 Dunaújváros78+880 km sz. jobb pálya
67.M9M9 Bogyiszló14+448 km sz. mindkettő
68.M0Budapest32+355 km sz. bal pálya
M0Budapest32+560 km sz. jobb pálya
69.M0Budapest71+935 km sz. bal pálya
70.M0Budapest70+175 km sz. jobb pálya
71.M1Abda131+600 km sz. bal pálya
72.M3Gödöllő28+650 km sz. bal pálya
73.M3Hatvan51+900 km sz. jobb pálya
74.M7Velence43+850 km sz. bal pálya
M7Velence43+960 km sz. jobb pálya
75.2Parassapuszta (Hont)74+800 km sz. ±300 m
76.21Somoskőújfalu62+850 km sz. – 63+260 km sz.
77.22Balassagyarmat19+880 km sz. – 20+480 km sz.
78.22Balassagyarmat24+600 km sz. ±300 m
79.4252Méhkerék4+300 km sz. – 3+700 km sz.
80.4455Battonya5+950 km sz.
81.47Tépe27+350 km sz. ±300 m
82.87Kőszeg49+660 km sz. ±300 m
83.89Bucsu11+000 km sz. – 11+800 km sz.
84.M1Hegyeshalom171+190 km sz. bal pálya
85.M1Hegyeshalom170+100 km sz. jobb pálya
86.M43Csanádpalota55+900 km sz. bal pálya
87.M43Csanádpalota53+550 km sz. jobb pálya (VJT)
88.M70Tornyiszentmiklós18+600 km sz. ±300 m
89.4Vecsés28+410 km sz. bal pálya
vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Legyen Ön az első hozzászóló!

KAPCSOLAT

Acsainé Kovács Júlia

Mobil:
+36 30/308-7506

E-mail:
infoberszamfejtes(kukac)gmail.com

BLOG

Gyakori kérdés

Milyen formában jutnak el a bérlapok a munkavállalókhoz?

A bérszámfejtést követően a Ön kérésének megfelelően hagyományos papír alapon borítékban, (vagy anélkül) illetve Pdf. formátumba a cég részére küldve, vagy közvetlenül a munkavállaló saját e-mail címére jelszóval védet elektronikus formában, mellékeljük a jelenléti íveket, amely a tachográf kártya adatai alapján, a jogszabálynak megfelelően mutatja a vezetési és pihenőidőt, illetve kérés alapján a kért küldési formában a bérlapokat.

Mikor történjen a szolgáltató váltás?

Amikor Ön szeretné, nekünk nem okoz problémát az év közbeni váltás. Természetesen akkor amikor Ön felismeri, hogy a könyvelő nem bérszámfejtő, hanem a bérszámfejtés egy külön szakma, ezért azt szeretné, hogy olyan végezze a cégénél a munkaügyi feladatokat aki szakmabeli. Amikor szeretné, hogy a cégénél olyan végezze a bérszámfejtést aki érti a tachográf adatokat, figyelmezteti a sofőrjeit a vezetési és pihenőidő betartásra, és tisztában van a ide vonatkozó jogszabályok.  Amikor a tachográf kiértékeléstől kezdve a járulékbevallásig elkészitve legyen a munkaügyi anyaga.

Nekünk a változások miatt, német bérlapra van szükségünk. Tudnak ilyet adni nekünk?

Természetesen és nem csak német nyelven, hanem angol nyelven is elkészítjük a kívánt bérjegyzéket kérésének megfelelően. 

Miért ilyen sok formátumban vállaljuk a listák megküldését?

Igyekszünk cége részére több lehetőségben listákat, pontos és valós adatokat szolgáltatni, hogy a jövőbeni döntéseit a cég vezetői megalapozva tudják meghozni, illetve a könyvelője vagy a kollégái könnyebben tudják az adatokat további feldolgozásra felhasználni.

Vállalnak-e más típusú bérszámfejtést is?

Természetesen vállalunk, tisztában vagyunk vele, hogy nem minden munkavállaló tartozik az AETR jogszabály hatálya alá. Részünkről ez egy plusz tudás, hogy tudjuk kezelni az ágazati törvény alapján alkalmazott munkavállalók számfejtését is. Ismerjük az ágazati törvényt, tisztában vagyunk a tachográf adatok jelzéseivel, a vezetési és pihenőidő fogalmával. Rendelkezünk több szolgáltató GPS-rendszerével.