Könyvelés, bérszámfejtés kiszervezésének előnyei
A könyvelési, bérszámfejtési feladatok kiszervezését azoknak ajánljuk, akik költséghatékonyságot szeretnének elérni az adminisztráció területén.
Kinek éri meg a kiszervezni az adminisztrációs tevékenységet?
Ha a cég mérete nem indokolja, hogy teljes munkaidőbe foglakoztatását egy kollégának.
Ha nem szeretne nagyobb összeget befektetni különböző könyvelő, tárgyi eszköz, számlázó vagy egyéb szoftver licencek megvásárlásába.
A kiszervezett tevékenység során nem kell informatikai beruházásokat erőforrásokat, eszközöket, birtokolnia a vállalatnak, amiket abban az esetben kellene ha saját maga végezné a könyvelési, bérszámfejtési feladatokat. Ez által elkerülhető az adott tevékenységgel kapcsolatos felesleges tőkelekötés, így a vállalat likviditása fokozódik.
A könyvelési feladatok kiszervezése minden esetben költséghatékony egy vállalkozás részére.
Sok esetben a kiszervezésre kerülő feladatokat elvégző partnerek teljes mértékben beolvadnak a cég életébe és teljes összhangban végzik a feladatokat.
Kinek ajánljuk a könyvelés, bérszámfejtés kiszervezését
A könyvelési és bérszámfejtési feladatoknak a kiszervezését azoknak ajánljuk, akik költséghatékonyságot szeretnének elérni az adminisztráció területén.
Szeretnének folyamatos szakmai támogatást és tanácsadást biztosítani vállalkozásod számára.
Speciális foglalkoztatási formák, egyedi juttatások bérügyviteli feladatait kiszámítjuk. (pótlékok, napidíj, üzemanyagmegtakarítás)
Igény esetén segítséget nyújtunk emberi erőforrás gazdálkodás programjának kidolgozásában és működtetésében, munkaügyi statisztikák készítésében.
A rendszeresen elvégzendő bérszámfejtés teendők és társadalombiztosítási feladatok mellett cafeteria kezelését is vállaljuk.
Vállalkozása munkavállalóival kapcsolatos munkaügyi ügyintézés és adminisztrációs feladatait és adóhatósági képviseletét is ellátjuk.
Bérszámfejtő rendszerünk, együttműködik az összes jelentős vállalatirányítási rendszerrel, illetve megoldható más számviteli rendszerekkel való összeköttetése is.
Vállalkozása munkavállalóival kapcsolatos munkaügyi ügyintézés és adminisztrációs feladatait ellátjuk, amennyiben szükséges a munkavállalóinak közvetlen elérési lehetőséget biztosítunk.
A könyvelési feladatok elvégzéséhez nincs szüksége különböző könyvelő, tárgyi eszköz, számlázó, bankkonvertáló vagy egyéb szoftver licencek megvásárlása, amelyekkel könyvelő irodánk rendelkezik. Felhő alapú szolgáltatás keretében a partnereink már meglévő rendszerével összekapcsolódva, bárhonnan tudunk adatot szolgáltatni partnereink részére.
Miért éri meg a kiszervezés (outsourcing)?
Az outsourcing szolgáltató és a megbízó között létrejövő szerződés pontosan meghatározza a outsourcing tevékenységet ellátó cég feladatkörét és felelősségét.
Nem szükséges különböző könyvelő, tárgyi eszköz, számlázó vagy egyéb szoftver licencek megvásárlása, ill. bérlése, ezáltal csökkenek az informatikai beruházási, személyzeti bér- és képzési költségek, a könyveléshez kapcsolódó mindennemű adminisztrációs terhek, irodai rezsiköltségek.
Megszűnik a vállalkozás esetleges alkalmazottaktól való függősége, hiszen a könyvelés kiszervezésnek köszönhetően cégünk biztosítja az esetlegesen szükséges helyettesítést és ezzel az állandó magas szintű szolgáltatást.
Biztosítottá válik a naprakészség a törvények, jogszabályok területén.
Kiemelkedő figyelmet fordítunk a folyamatos, havi rendszerességű továbbképzéseken való részvételre.
Növelhető a diszkréció azáltal, hogy bizalmas adatokhoz (pl. az alkalmazottak béradataihoz) való illetéktelen hozzáférés kizárható.
Vegye fel a kapcsolatot velünk, kérjen árajánlatot még ma!