Kényes feladat hozzáértő kezekben: bér és tb ügyintézés

Kényes feladat hozzáértő kezekben: bér és tb ügyintézés
2019.09.23.

Nincs szakképzett embere a cége bér és tb ügyintézését vinni? Szerencsére az ilyen jellegű feladatokra is lehet már jó munkaerőt találni. Ha Ön a legjobbat keresi, figyelmébe ajánljuk a mi szolgáltatásainkat, amit kifejezetten szállítmányozó cégek és hasonló tevékenységgel foglalkozó vállalkozások számára működtetünk.

bér és tb ügyintézésbe minden olyan feladat beletartozik, ami a megbízó cégnél alkalmazásban lévő munkavállalók bér vagy bérjellegű juttatásainak és egyéb jövedelmeinek adó- és járulékfizetési kötelezettségeivel kapcsolatos. A fizetések, a társadalombiztosítás ügyintézése is ebbe a körbe tartozik, két olyan dolog, ami nagyon bizalmas információkat tartalmaz és precíz kezelést kíván meg.

bér és tb ügyintézésben kérje szakembereink, illetve cégünk segítségét, és nem kell azzal foglalkoznia, amihez nem ért. Kímélje meg a kollégáit is és inkább olyan feladatokat bízzon rájuk, amikben igazán jók! Mi a bér és tb ügyintézésben vagyunk jók, ezt Önnek is be tudjuk bizonyítani, ha igénybe veszi a szolgáltatásainkat!

Vissza

GYAKORI KÉRDÉS

Milyen formában jutnak el a bérlapok a munkavállalókhoz?

A bérszámfejtést követően a Ön kérésének megfelelően hagyományos papír alapon borítékban, (vagy anélkül) illetve Pdf. formátumba a cég részére küldve, vagy közvetlenül a munkavállaló saját e-mail címére jelszóval védet elektronikus formában, mellékeljük a jelenléti íveket, amely a tachográf kártya adatai alapján, a jogszabálynak megfelelően mutatja a vezetési és pihenőidőt, illetve kérés alapján a kért küldési formában a bérlapokat.

A könyvelési és bérszámfejtési feladatoknak a kiszervezését azoknak ajánljuk, akik költséghatékonyságot szeretnének elérni az adminisztráció területén. Szeretnének folyamatos szakmai támogatást és tanácsadást kapni jogszabályi változásokról. Szeretnének olyan könyvelővel, bérszámfejtővel dolgozni  aki ismeri a szállítmányozási ágazat szabályait.


 

Sajnos a félelmeden nem tudunk segíteni, ha te nem érzed magad elég "erősnek és talpraesettnek", hogy saját céged, vállalkozásod legyen, mi nem fogjuk azt mondani neked, hogy legyen, de ha meghoztad a döntésed és belevágsz a saját céged megalapításában, könyvelőirodánk garantálja, hogy teljes mellszélességgel vállalkozásod érdekeit fogjuk szem előtt tartani és segítünk az elindulásban.

Alapesetben felkeressük leendő partnereinket és átbeszéljük a legfontosabb kérdéseket, tájékozódunk a rendelkezésükre álló GPS és egyéb szoftveres rendszerekről. Megbeszéljük az alkalmazottak jelenlegi munkaidejét, tachográf adatok alapján.

Természetesen vállalunk, tisztában vagyunk vele, hogy nem minden munkavállaló tartozik az AETR jogszabály hatálya alá. Részünkről ez egy plusz tudás, hogy tudjuk kezelni az ágazati törvény alapján alkalmazott munkavállalók számfejtését is. Ismerjük az ágazati törvényt, tisztában vagyunk a tachográf adatok jelzéseivel, a vezetési és pihenőidő fogalmával. Rendelkezünk több szolgáltató GPS-rendszerével.  

A kiszervezett tevékenység során nem kell  informatikai beruházásokat erőforrásokat, eszközöket, birtokolnia a vállalatnak, amiket abban az esetben kellene ha saját maga végezné a könyvelési, bérszámfejtési feladatokat. Ez által elkerülhető az adott tevékenységgel kapcsolatos felesleges tőkelekötés, így a vállalat likviditása fokozódik.

Személy szerint velem több szakmai rendezvényen is találkozhatok, mivel rendszeresen részvevői vagyunk, továbbá a FUVINFO Iroda által szervezett Árufuvarozói alapképzés, továbbképzés során találkozhatnak velem a tanfolyam keretein belül.

 

Természetesen és nem csak német nyelven, hanem angol nyelven is elkészítjük a kívánt bérjegyzéket kérésének megfelelően. 

Aetrbérszámfejtés

Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.

 

Kapcsolat

+36-30-308-7506

infoberszamfejtes (kukac) gmail.com