Home officeban is folytatódik a munka

Home officeban is folytatódik a munka
2020.03.17.

Cégünk 2014-től, a vállalkozás létrejöttétől kezdve a home office munkastílust részesíti előnyben, így kezdtük felépíteni a rendszereinket, és ügyfeleinknek is ajánlottuk azokat, amelyekkel jó tapasztalatunk volt. Az évek során minden ügyfelünk kiépítette azokat a rendszereket, amelyeket mi is használunk a könyvelés és a bérszámfejtés során, így sokkal gördülékenyebbé vált a közös munka.

A részben, vagy egészben közös rendszereknek számos előnye van, ami segíti az online együttműködést, hiszen a közös alapok lehetővé teszik az internetes kapcsolódást, a bérszámfejtéshez szükséges adatok lekérését, és magát a könyvelést is.

A nem közös rendszerek esetében hozzáférésre van szükség, amit távoli asztali kapcsolattal tudunk elérni, ám ez nem hátráltatja a munkát, mert erre is alakítottunk ki munkafolyamatot. Munkatársaink és partnereink között a bizalom kölcsönös, amihez a régóta működő közös munka szolgáltatja az alapot.

 

Miért éri meg a kiszervezés (outsourcing)?

 

Az outsourcing szolgáltató és a megbízó között létrejövő szerződés pontosan meghatározza a outsourcing tevékenységet ellátó cég feladatkörét és felelősségét. Nem szükséges különböző könyvelő, tárgyi eszköz, számlázó vagy egyéb szoftver licencek megvásárlása, ill. bérlése, ezáltal csökkenek az informatikai beruházási, személyzeti bér- és képzési költségek, a könyveléshez kapcsolódó mindennemű adminisztrációs terhek, irodai rezsiköltségek.

Megszűnik a vállalkozás esetleges alkalmazottaktól való függősége, hiszen a könyvelés kiszervezésnek köszönhetően cégünk biztosítja az esetlegesen szükséges helyettesítést és ezzel az állandó magas szintű szolgáltatást.

Biztosítottá válik a naprakészség a törvények, jogszabályok területén.

Kiemelkedő figyelmet fordítunk a jogszabályi változásokra, a havi rendszerességgel továbbképzéseken való részvételre.

Növelhető a diszkréció azáltal, hogy bizalmas adatokhoz (pl. az alkalmazottak béradataihoz) való illetéktelen hozzáférés kizárható.

 

Amennyiben olyan, könyveléssel és bérszámfejtéssel foglalkozó céget keres, amellyel egyszerűen működhet együtt online is, keressen fel bennünket bizalommal megadott elérhetőségeink egyikén!

 

Vissza

GYAKORI KÉRDÉS

Milyen előnnyel jár számomra ha kiszervezem a könyvelést, bérszámfejtést?

A kiszervezett tevékenység során nem kell  informatikai beruházásokat erőforrásokat, eszközöket, birtokolnia a vállalatnak, amiket abban az esetben kellene ha saját maga végezné a könyvelési, bérszámfejtési feladatokat. Ez által elkerülhető az adott tevékenységgel kapcsolatos felesleges tőkelekötés, így a vállalat likviditása fokozódik.

Személy szerint velem több szakmai rendezvényen is találkozhatok, mivel rendszeresen részvevői vagyunk, továbbá a FUVINFO Iroda által szervezett Árufuvarozói alapképzés, továbbképzés során találkozhatnak velem a tanfolyam keretein belül.

 

Természetesen és nem csak német nyelven, hanem angol nyelven is elkészítjük a kívánt bérjegyzéket kérésének megfelelően. 

Igen, bérszámfejtés teljes cégre kiterjedően. Napi kapcsolatban állunk az általunk bérszámfejtett vállalkozások munkavállalóival, és válaszolunk azokra a kérdésekre, amelyeket felénk intéznek. A leggyakoribb kérdések a személyi jövedelemadóval, nyugdíjjal, gyermekellátásokkal, munkáltatói igazolásokkal és végrehajtói letiltással kapcsolatosak, amelyeket meg is válaszolunk, így könnyítve a helyzetüket.

Sajnos a félelmeden nem tudunk segíteni, ha te nem érzed magad elég "erősnek és talpraesettnek", hogy saját céged, vállalkozásod legyen, mi nem fogjuk azt mondani neked, hogy legyen, de ha meghoztad a döntésed és belevágsz a saját céged megalapításában, könyvelőirodánk garantálja, hogy teljes mellszélességgel vállalkozásod érdekeit fogjuk szem előtt tartani és segítünk az elindulásban.

Számunkra nem okoz gondot sem a magyarországi sem egyéb tagországokba való munkavállalói bejelentés sem.

A bérszámfejtést követően a Ön kérésének megfelelően hagyományos papír alapon borítékban, (vagy anélkül) illetve Pdf. formátumba a cég részére küldve, vagy közvetlenül a munkavállaló saját e-mail címére jelszóval védet elektronikus formában, mellékeljük a jelenléti íveket, amely a tachográf kártya adatai alapján, a jogszabálynak megfelelően mutatja a vezetési és pihenőidőt, illetve kérés alapján a kért küldési formában a bérlapokat.

Alapesetben felkeressük leendő partnereinket és átbeszéljük a legfontosabb kérdéseket, tájékozódunk a rendelkezésükre álló GPS és egyéb szoftveres rendszerekről. Megbeszéljük az alkalmazottak jelenlegi munkaidejét, tachográf adatok alapján.

Aetrbérszámfejtés

Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.

 

Kapcsolat

+36-30-308-7506

infoberszamfejtes (kukac) gmail.com