Home officeban is folytatódik a munka

Home officeban is folytatódik a munka
2020.03.17.

Cégünk 2014-től, a vállalkozás létrejöttétől kezdve a home office munkastílust részesíti előnyben, így kezdtük felépíteni a rendszereinket, és ügyfeleinknek is ajánlottuk azokat, amelyekkel jó tapasztalatunk volt. Az évek során minden ügyfelünk kiépítette azokat a rendszereket, amelyeket mi is használunk a könyvelés és a bérszámfejtés során, így sokkal gördülékenyebbé vált a közös munka.

A részben, vagy egészben közös rendszereknek számos előnye van, ami segíti az online együttműködést, hiszen a közös alapok lehetővé teszik az internetes kapcsolódást, a bérszámfejtéshez szükséges adatok lekérését, és magát a könyvelést is.

A nem közös rendszerek esetében hozzáférésre van szükség, amit távoli asztali kapcsolattal tudunk elérni, ám ez nem hátráltatja a munkát, mert erre is alakítottunk ki munkafolyamatot. Munkatársaink és partnereink között a bizalom kölcsönös, amihez a régóta működő közös munka szolgáltatja az alapot.

 

Miért éri meg a kiszervezés (outsourcing)?

 

Az outsourcing szolgáltató és a megbízó között létrejövő szerződés pontosan meghatározza a outsourcing tevékenységet ellátó cég feladatkörét és felelősségét. Nem szükséges különböző könyvelő, tárgyi eszköz, számlázó vagy egyéb szoftver licencek megvásárlása, ill. bérlése, ezáltal csökkenek az informatikai beruházási, személyzeti bér- és képzési költségek, a könyveléshez kapcsolódó mindennemű adminisztrációs terhek, irodai rezsiköltségek.

Megszűnik a vállalkozás esetleges alkalmazottaktól való függősége, hiszen a könyvelés kiszervezésnek köszönhetően cégünk biztosítja az esetlegesen szükséges helyettesítést és ezzel az állandó magas szintű szolgáltatást.

Biztosítottá válik a naprakészség a törvények, jogszabályok területén.

Kiemelkedő figyelmet fordítunk a jogszabályi változásokra, a havi rendszerességgel továbbképzéseken való részvételre.

Növelhető a diszkréció azáltal, hogy bizalmas adatokhoz (pl. az alkalmazottak béradataihoz) való illetéktelen hozzáférés kizárható.

 

Amennyiben olyan, könyveléssel és bérszámfejtéssel foglalkozó céget keres, amellyel egyszerűen működhet együtt online is, keressen fel bennünket bizalommal megadott elérhetőségeink egyikén!

 

Vissza

GYAKORI KÉRDÉS

Könyvelés, bérszámfejtés kiszervezésének előnyei

A könyvelési és bérszámfejtési feladatoknak a kiszervezését azoknak ajánljuk, akik költséghatékonyságot szeretnének elérni az adminisztráció területén. Szeretnének folyamatos szakmai támogatást és tanácsadást kapni jogszabályi változásokról. Szeretnének olyan könyvelővel, bérszámfejtővel dolgozni  aki ismeri a szállítmányozási ágazat szabályait.


 

Igen, bérszámfejtés teljes cégre kiterjedően. Napi kapcsolatban állunk az általunk bérszámfejtett vállalkozások munkavállalóival, és válaszolunk azokra a kérdésekre, amelyeket felénk intéznek. A leggyakoribb kérdések a személyi jövedelemadóval, nyugdíjjal, gyermekellátásokkal, munkáltatói igazolásokkal és végrehajtói letiltással kapcsolatosak, amelyeket meg is válaszolunk, így könnyítve a helyzetüket.

Alapesetben felkeressük leendő partnereinket és átbeszéljük a legfontosabb kérdéseket, tájékozódunk a rendelkezésükre álló GPS és egyéb szoftveres rendszerekről. Megbeszéljük az alkalmazottak jelenlegi munkaidejét, tachográf adatok alapján.

A kiszervezett tevékenység során nem kell  informatikai beruházásokat erőforrásokat, eszközöket, birtokolnia a vállalatnak, amiket abban az esetben kellene ha saját maga végezné a könyvelési, bérszámfejtési feladatokat. Ez által elkerülhető az adott tevékenységgel kapcsolatos felesleges tőkelekötés, így a vállalat likviditása fokozódik.

Természetesen vállalunk, tisztában vagyunk vele, hogy nem minden munkavállaló tartozik az AETR jogszabály hatálya alá. Részünkről ez egy plusz tudás, hogy tudjuk kezelni az ágazati törvény alapján alkalmazott munkavállalók számfejtését is. Ismerjük az ágazati törvényt, tisztában vagyunk a tachográf adatok jelzéseivel, a vezetési és pihenőidő fogalmával. Rendelkezünk több szolgáltató GPS-rendszerével.  

Számunkra nem okoz gondot sem a magyarországi sem egyéb tagországokba való munkavállalói bejelentés sem.

Igyekszünk a legkevesebb adatott bekérni cégétől, és amennyiben rendelkezik megfelelő informatikai háttérrel még kevesebb gondja lesz az adatok megküldésével.

 

Természetesen és nem csak német nyelven, hanem angol nyelven is elkészítjük a kívánt bérjegyzéket kérésének megfelelően. 

Aetrbérszámfejtés

Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.

 

Kapcsolat

+36-30-308-7506

infoberszamfejtes (kukac) gmail.com