A Te felelősséged is a megbízható bér és TB ügyintézés!

A Te felelősséged is a megbízható bér és TB ügyintézés!
2020.01.14.

A könyveléshez, a hozzá kapcsolódó feladatokhoz, mint amilyen a bér és TB ügyintézés, ma már modern programok és szoftverek állnak a munkáltatók rendelkezésére. Hiába a korszerű eszköz, természetesen nem lehet néhány gombnyomással kilistázni a végleges számokat

. A megfelelő szakértők bevonásával minden számítás a tényekhez igazodik, és nem keletkeznek végzetes hibák az elszámolásban. Habár egy ilyen program több olyan alapbeállítást tartalmaz, ami segíti a gördülékenyebb munkát, ez még nem elég ahhoz, hogy az adott munkáltató egyedi jellemzői is bekerüljenek. A szakember ezeket átnézi, összegyűjti és belekalkulálja a bér és TB ügyintézés számításaiba.

bér és TB ügyintézéssel járó folyamatos és naprakész figyelem alapvető dolog, mert ez egy olyan terület, ahol rengeteg szabály van és állandó változások alakítják a számokat. Ezért nem szabad félvállról venni, hogy kire bízza valaki a számolást, mert az több szempontból is komoly következményekkel járhat. Egy felelőtlen vagy rosszul meghozott döntés oda vezethet, hogy a céget megbírságolják, a munkavállalók nem kapják meg azokat a juttatásokat, fizetéseket, ami jár nekik, vagy a cégnek megnövekednek a költségei.

bér és TB ügyintézés a megfelelő kezekben már a kezdetektől fogva előnyhöz juttatja  a megbízót, ezért fontos kiemelt figyelmet szentelni arra, hogy megtalálja a legjobb embert, illetve csapatot a feladatra. A döntések és választások hosszú távon hatással vannak a bérköltségek alakulására. Nem mindegy például, hogy milyen jogviszonyt állapítanak meg a munkavállalók szerződtetésekor, milyen cafeteria rendszer életbe léptetése éri meg a cégnek.

Amennyiben nem foglalkoztatsz saját alkalmazottakat, akkor is megéri kiszervezni a bér és TB ügyintézést. Az ehhez szükséges eszközöket nem kell megvásárolni, a munkaerőt nem kell felvenni. Bízd ránk a könyveléssel, bér és TB ügyintézéssel kapcsolatos összes teendőt, és kormányozd a céget zavartalanul, annak tudatában, hogy a pénzügyek jó kezekben vannak!

A részletekről a megadott elérhetőségeink bármelyikén bővebb tájékoztatást adunk!

 

Vissza

GYAKORI KÉRDÉS

Hogyan történik a szolgáltató váltás?

Alapesetben felkeressük leendő partnereinket és átbeszéljük a legfontosabb kérdéseket, tájékozódunk a rendelkezésükre álló GPS és egyéb szoftveres rendszerekről. Megbeszéljük az alkalmazottak jelenlegi munkaidejét, tachográf adatok alapján.

Igen, bérszámfejtés teljes cégre kiterjedően. Napi kapcsolatban állunk az általunk bérszámfejtett vállalkozások munkavállalóival, és válaszolunk azokra a kérdésekre, amelyeket felénk intéznek. A leggyakoribb kérdések a személyi jövedelemadóval, nyugdíjjal, gyermekellátásokkal, munkáltatói igazolásokkal és végrehajtói letiltással kapcsolatosak, amelyeket meg is válaszolunk, így könnyítve a helyzetüket.

Igyekszünk a legkevesebb adatott bekérni cégétől, és amennyiben rendelkezik megfelelő informatikai háttérrel még kevesebb gondja lesz az adatok megküldésével.

Számunkra nem okoz gondot sem a magyarországi sem egyéb tagországokba való munkavállalói bejelentés sem.

Sajnos a félelmeden nem tudunk segíteni, ha te nem érzed magad elég "erősnek és talpraesettnek", hogy saját céged, vállalkozásod legyen, mi nem fogjuk azt mondani neked, hogy legyen, de ha meghoztad a döntésed és belevágsz a saját céged megalapításában, könyvelőirodánk garantálja, hogy teljes mellszélességgel vállalkozásod érdekeit fogjuk szem előtt tartani és segítünk az elindulásban.

Természetesen vállalunk, tisztában vagyunk vele, hogy nem minden munkavállaló tartozik az AETR jogszabály hatálya alá. Részünkről ez egy plusz tudás, hogy tudjuk kezelni az ágazati törvény alapján alkalmazott munkavállalók számfejtését is. Ismerjük az ágazati törvényt, tisztában vagyunk a tachográf adatok jelzéseivel, a vezetési és pihenőidő fogalmával. Rendelkezünk több szolgáltató GPS-rendszerével.  

A kiszervezett tevékenység során nem kell  informatikai beruházásokat erőforrásokat, eszközöket, birtokolnia a vállalatnak, amiket abban az esetben kellene ha saját maga végezné a könyvelési, bérszámfejtési feladatokat. Ez által elkerülhető az adott tevékenységgel kapcsolatos felesleges tőkelekötés, így a vállalat likviditása fokozódik.

A bérszámfejtést követően a Ön kérésének megfelelően hagyományos papír alapon borítékban, (vagy anélkül) illetve Pdf. formátumba a cég részére küldve, vagy közvetlenül a munkavállaló saját e-mail címére jelszóval védet elektronikus formában, mellékeljük a jelenléti íveket, amely a tachográf kártya adatai alapján, a jogszabálynak megfelelően mutatja a vezetési és pihenőidőt, illetve kérés alapján a kért küldési formában a bérlapokat.

Aetrbérszámfejtés

Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.

 

Kapcsolat

+36-30-308-7506

infoberszamfejtes (kukac) gmail.com