A bérszámfejtés kiszervezésének előnyei

A bérszámfejtés kiszervezésének előnyei
2019.08.14.

Napjainkban szinte minden a céggel kapcsolatos feladatot, papírmunkát ki lehet szervezni és egy külső vállalatot megbízni vele. Ilyen a könyvelés és a bérszámfejtés is.

Napjainkban szinte minden a céggel kapcsolatos feladatot, papírmunkát ki lehet szervezni és egy külső vállalatot megbízni vele. Ilyen a könyvelés és a bérszámfejtés is. A kettő közül a bérszámfejtés kiszervezése jellemző kevésbé, pedig egy ilyen lépéssel számtalan előnyhöz juthat a cég. Nézzük, mik is ezek pontosan!

bérszámfejtés kiszervezésének fontos előnye a költségek csökkentése. Egy megbízható szakember munkabére ezen a területen igen magas, hiszen ez egyrészt felelősségteljes feladat, másrészt pedig alapos felkészültséget igényel. A vonatkozó törvények gyakran változnak, ezeket napi szinten nyomon kell követni. Ezt azonban egy olyan alkalmazott, aki a cégnél más munkát is végez, nem tud kivitelezni. A bérszámfejtés kiszervezésével így hosszú távon jelentős összeget takaríthatunk meg, ráadásul nem kell félnünk attól sem, hogy egy véletlen adminisztrációs hiba miatt megbüntetik a céget.

Ha Te is szeretnéd megtapasztalni a bérszámfejtés kiszervezésének előnyeit, vedd fel velünk a kapcsolatot! Válassz minket, ha mindig megbízható és a határidő előtt elkészülő bérszámfejtést szeretnél!

Vissza

GYAKORI KÉRDÉS

Hogyan történik a szolgáltató váltás?

Alapesetben felkeressük leendő partnereinket és átbeszéljük a legfontosabb kérdéseket, tájékozódunk a rendelkezésükre álló GPS és egyéb szoftveres rendszerekről. Megbeszéljük az alkalmazottak jelenlegi munkaidejét, tachográf adatok alapján.

A kiszervezett tevékenység során nem kell  informatikai beruházásokat erőforrásokat, eszközöket, birtokolnia a vállalatnak, amiket abban az esetben kellene ha saját maga végezné a könyvelési, bérszámfejtési feladatokat. Ez által elkerülhető az adott tevékenységgel kapcsolatos felesleges tőkelekötés, így a vállalat likviditása fokozódik.

Igyekszünk a legkevesebb adatott bekérni cégétől, és amennyiben rendelkezik megfelelő informatikai háttérrel még kevesebb gondja lesz az adatok megküldésével.

Számunkra nem okoz gondot sem a magyarországi sem egyéb tagországokba való munkavállalói bejelentés sem.

Sajnos a félelmeden nem tudunk segíteni, ha te nem érzed magad elég "erősnek és talpraesettnek", hogy saját céged, vállalkozásod legyen, mi nem fogjuk azt mondani neked, hogy legyen, de ha meghoztad a döntésed és belevágsz a saját céged megalapításában, könyvelőirodánk garantálja, hogy teljes mellszélességgel vállalkozásod érdekeit fogjuk szem előtt tartani és segítünk az elindulásban.

Személy szerint velem több szakmai rendezvényen is találkozhatok, mivel rendszeresen részvevői vagyunk, továbbá a FUVINFO Iroda által szervezett Árufuvarozói alapképzés, továbbképzés során találkozhatnak velem a tanfolyam keretein belül.

Természetesen vállalunk, tisztában vagyunk vele, hogy nem minden munkavállaló tartozik az AETR jogszabály hatálya alá. Részünkről ez egy plusz tudás, hogy tudjuk kezelni az ágazati törvény alapján alkalmazott munkavállalók számfejtését is. Ismerjük az ágazati törvényt, tisztában vagyunk a tachográf adatok jelzéseivel, a vezetési és pihenőidő fogalmával. Rendelkezünk több szolgáltató GPS-rendszerével.  

 

Természetesen és nem csak német nyelven, hanem angol nyelven is elkészítjük a kívánt bérjegyzéket kérésének megfelelően. 

Aetrbérszámfejtés

Ha kérdése, kérése vagy megjegyzése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal munkatársunkhoz alábbi elérhetőségeink bármelyikén.

 

Kapcsolat

+36-30-308-7506

infoberszamfejtes (kukac) gmail.com